tisdag 8 januari 2019

Tisdag

Ja då var det tisdagkväll och jag är här nu....
Hade svårt att somna i går kväll sovit sisådär i natt...
Blev väckt av telefonen 07.20 i morse , så trött ...måste ha stängt av alarmet och somnat om...
Blev glad när det var du som ringde vännen , vilken mysig start på dagen ...🙂
Morgonkaffet drack jag senare än vanligt ,efter 2 koppar var jag piggare och sen knatade jag iväg upp på byn...
Arbetsdagen startade kl 11...
15.30 full dag och jag knatade hem tog en dusch och sen ut ....
Mysigt att få spendera tid med dig vännen , då mår jag som bäst tack för ditt sällskap....
Hemma vid kl 19 duschat tvättat håret och nu ser jag på tv och funderar....
Ensamt och tråkigt ....
Kallt ute mätaren visar -16....
Nu ska jag fortsätta se på tv och hoppas att nåt kul ska hända...
Hej hej

Inga kommentarer: