onsdag 30 januari 2019

Onsdag

Tidig morgon,  extremt tidigt när jag vaknade kl 04.15 klev upp och gick på toa sen kröp jag ner och försökte somna om men inte kunde ju jag somna...
Nåväl efter kl 05 klev jag upp ...
Bokad tvättstugan så jag tvättade kläder och grejade ...
Ca 08.15 kom Molly och jag fick låna hon till 09.30 då kom Anton och hämtade henne...
Vid kl 10 knatade jag upp på byn in på Coop handlade några saker och sen gick jag på jobbet och surrade innan jag gick och öppnade butiken kl 11....
Jobbat och sen hem efter jobbet tog en dusch bytte om och sen slöade jag ...
Strax efter 17.30 ringde telefonen glad över att få träffa dig vännen , kvällen bjöd på mys ...
Vid 19.30 åter igen ensam ....
Duschat och nu kvällsfika framför Tv:n...vägens hjältar på kanal5....
Lite vinst på kvällens lotto och Keno ...🙂
Dags att sluta surra och se tv...
Hej hej



Inga kommentarer: