fredag 18 januari 2019

Fredag

Ännu en kylig dag...
Fredagens innehåll...
Upp tidigt , surr i telefon , jobb mm....
Mycket surr i telefonen , då vi inte kan träffas så är det guld värt att prata i telefonen med dig vännen....
Gick iväg ett tag innan  jag skulle börja jobba för att göra bort några ärenden...
Efter jobbet knatade jag hem med 2 tunga påsar med sånt jag handlat idag...
Kyligt och huvva vad mycket jag frusit denna dag...nu - 29....
Duschade och bytte om när jag kom hem sen grejade jag lite med mina nya blommor som jag hade med mig hem....
Jag får aldrig några blommor så om jag vill ha så måste jag köpa dem själv....
Alltså fredag och då köper jag blommor ...
Jag han släppa en stund sen ringde telefonen och jag blev glad och överraskad , mysigt att få dra iväg och ranta med dig vännen....
Strax före kl 20 åter hemma i en tyst och tom lägga...
Duschat och därefter bara tråkat framför Tv:n och grubblar...
Känner mig ensam och ledsen....
Hej så länge



Inga kommentarer: