tisdag 29 januari 2019

Snöig

Snöig tisdag knatade iväg till frissan på morgonen...
Därefter gick jag för att kolla nån ny surfplatta...
Jag hittade en och jag slog till förnyade mitt mobila bredband och fick mig en router ...
Alltså en surfplatta och router , nu har jag 20 gb och Wifi 🙂...
Så nöjd att jag äntligen unnat mig nåt som jag verkligen har stor användning av....
Jobbade som vanligt och sen hem...
Hann på toa och klä av mig skulle precis ställa mig i duschen när telefonen ringde , glad att höra av dig vännen 🙂 , klädde på mig och drog iväg ...
Åter hemma strax före kl 17 duschade och startade mitt bredband ( stoppade in kontakten i vägguttag )....
Resten av kvällen bara slöat,  grejat och haft tråkigt....
Ensam och ledsen ....
Tror jag snart drar täcket över huvudet....
I morgon är en ny dag och jag kliver upp tidigt för att tvätta kläder innan jag ska jobba....
Hej hej

Inga kommentarer: