torsdag 17 januari 2019

Kylig

Kylig dag ...
Efter ännu en natt med dålig sömn masar jag mig ur sängen strax efter 06.30...
En stund senare sitter jag under filten i soffan och ser på nyhetsmorgon...
Telefonen ringde och en stund senare klädde jag på mig och drog ut...-32 , mysigt att få träffa dig vännen....
Ett tag senare åter hemma , fixade till mig klädde mig och drog på jobbet då visade mätaren-32.4....
En lugn , seg  och kall dag , när klockan var 15.30 knatade jag hem....
Tog en dusch bytte om och slöade. .
Strax efter kl 17.30 klädde jag på mig och drog iväg,  så kul att träffa dig och slå ihjäl ett par timmar....
Åter hemma strax efter kl 20...duschade och slappade ...
Fortfarande bitande kallt runt -32 fortfarande ...
Nu har jag bäddat ner mig ska försöka sova lite...
I morgon är en ny dag och jag jobbar....
God natt

Inga kommentarer: