fredag 25 januari 2019

Fredakväll


Det blev ett hopp och plötsligt var det fredag och nu kväll....
I går torsdag jobb och skyndade mig hem fram och tillbaka sen iväg och ranta med bästa sällskapet och ojjj va mysigt att få tillbringa resten av eftermiddagen,  kvällen ända till midnatt med dig bästa du. .
Strax före kl 00.00 åter hemma,  tog en snabb dusch och gjorde mig klar för att bädda ner mig....
Trött , men så nöjd somnade fort , vaknade nån timme senare ,somnade om och klev upp tidigt för att tvätta kläder.
Alltså tidig morgon idag.
Tvättade kläder och grejade och sen la jag mig under filten i soffan och slumrade nån timme , blev väckt av telefon nån minut före 09.00 ( bra du ringde och väckte mig vännen ) 🙂 ...
Upp fixade mig i ordning och ca 10.25 knatade jag iväg på jobbet....
15.30 idag tog jag helg och knatade hem duschade och bytte om sen iväg och ranta med bästa sällskapet,  så mysigt....
Åter hemma strax före 19.30 duschade käkade mackor , telefonen ringde strax efter 20 och jag drog iväg en sväng 🙂..
Vid 21.30 åter hemma och här är jag nu i soffan , trött och kroppen värker som vanligt...
Ser lite tv innan jag så småningom bäddar ner mig.
Snöigt ute och -15 visar mätaren nu ....
Hej så länge


Inga kommentarer: