onsdag 26 november 2014

Tandis , jobb och prommis

Vilken hemsk plåga för mig hos tandis , besöket drog ut på tiden och jag gapade i en timme men om 2 veckor ska nya kronor in i limpintaget och då ska jag väl vara klar.
Några minuter innan kl 10 var jag på jobbet och öppnade butiken ( stressig morgon ).....
Strax efter kl 14 gick jag hem , helt knäckt efter denna dag. Tog en dusch Bytte om och sen var jag tvungen vila för benen bar mig inte. Fortfarande mycket värk men for ändå ut en prommis , kul att träffas och surra med dig vännen :)).
Sen gick jag hem fram och tillbaka och därefter knatade jag upp på affären för att handla lite. 
Tror mina armar ska gå av har så ont men jag orkade iaf bära hem en påse med mat. 
Nu har jag ätit mackor och druckit te. Tänk att jag är ledig i morgon , känns bra och lite lyxigt :))... Hoppas dagen bli bra. Nu ska jag rätta kvällens lotto ...
hej hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen 😉

Anonym sa...

Var är du ?