måndag 10 november 2014

Garagehäng och prommis

Kom hem från jobbet tog mig en dusch , Bytte om , käkade och sen vila min kropp. 
Ensamt och tråkigt då hörde en vän av sig och jag for iväg ut :)) , tack för att du tänker på mig nångång ibland :))..
Hamnade i ett garage och surr med ett gäng :)) , KUL med garagehäng och surr ett par timmar. Åter hemma och då ringde Oscar han ville ha dricka och en jacka och samtidigt ville han ha lite hjälp med en läxa. Jag packade ner dricka och jacka i en påse , drog på mig kläder och knatade iväg. Blev uppraggad av Anton som skulle på samma adress. Några minuter då jag surrat med pojkarna så gick jag hem. Kom hem har kokat en kopp te och brett några skorpor. Det blir att äta sen bädda ner mig. I morgon är en ny dag och jag hoppas att den får ett roligt innehåll.:))...tack för kommentarerna :)...
Nu dags att sluta surra säger sov gott och dröm 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej 😊