tisdag 18 november 2014

Jobb och grejs

Lite kyligt ute ikväll 
Alarmet väckte mig 07.00 ...gäsp hade lätt kunnat sova lite mer. Har sovit bra.
Klev upp och gjorde mig klar för en arbetsdag. For på jobbet i god tid så vi hann surra en stund :)).
Jobbat mina timmar och sen knatade jag hem tog en dusch bytte om och sen slöade jag nåt tag innan jag tog en prommis.
Varit hemma det mesta av kvällen och svamlat. Sen strax efter kl 20 så for jag ut  , blev surr en stund sen hem igen. 
Har kvällsfikat med Oscar och snart bäddar jag nog ner mig och hoppas sömnen infinner sig inom kort.
Imorgon är en ny dag med jobb och på eftermiddag drar några brudar och jag till Kalix :)).
Nåja efter en bra dag och bra kväll så säger jag nu god natt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad du promenerar duktig du är 😊

Anonym sa...

Sov gott 😊