torsdag 20 november 2014

Duracellkaninen :)

Ja nu är jag tillbaka. Gårdagen var fullspäckad , helt knäckt när jag klev in genom dörren i går kväll kl 22.
En trevlig kväll på språng med några brudar. Käkade middag i Luleå på Waldorf och sen drog vi vidare till Kalix och vår butik handplockat. 
Mycket folk var där , modevisning , shopping , mingel och lite jobb :)).
Idag jobbat och hunnit med massor :).
Efter jobbet hem in i duschen , ut en kort prommis sen hem igen och slöade en stund. senare ut en sväng , träffade bästa vännen och det blev surr.
 Ett bra tag senare åter hem och åter igen ut en sväng upp på byn för att handla och nu slappa en stund och hoppas det händer nåt kul. Duracellkaninen brukar jag kallas och jag måste hålla med  om att jag är nog ganska lik en sån , jag bara går och går , trots att jag har så mycket värk så jag bara vill skrika....
I morgon är det fredag och jag jobbar som vanligt. Dagen startar med p- möte kl 08.00..
Lämna kommentarer ...hej hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att du är tillbaka här 😊

Anonym sa...

Fin 😊