onsdag 12 november 2014

Jobb tandis och

06.30 startade alarmet ...GÄSP å jag hade gärna legat kvar och sovit nån timme till men NEJ det var bara hä sig upp tvätta håret och göra sig iordning.
Tandläkarbesök 08.20.:((
Promenerade iväg strax före 08.00 fick vänta en stund sen var det min tur att sätta mig i stolen och gapa....
Min vanliga otur , rotfyllningarna jag nu gjort klar blev väl bra men han rekommenderade att jag skulle kosta på nya kronor för att tänderna inte ska spricka... Hmm... Efter att ha tänkt några sekunder bestämde jag mig för nya kronor för att dem ska hålla som han sa 40 år .... Nästa besök blir om två veckor .... :((.... Detta verkar aldrig bli klart.....
Nåja that's my life , är förföljd av otur ... Vad kommer att hända mig mer?.....
Vissa dagar vill jag bara ge upp...:((...
Lottot är inlämnat och tänk om jag kunde ha lite tur å vinna ....
Efter jobbet har jag duschat, bytt om , druckit kaffe surrat i telefon och slöat....
I morgon är jag LEDIG och jag hoppas nåt kul händer ikväll , i morgon och helst när som helst. JAA jag är en aning rastlös ...:))..... Hej hej

Inga kommentarer: