söndag 16 november 2014

Nu ...

Nu är jag tillbaka här , bättre sent än aldrig. Lördagkvällen innehöll som vanligt mest svammel för att få tiden att gå. Promenerade en hel del , såg tv och grejade. Tråkkväll ensam som vanligt. Sista prommisen igår kväll blev ganska sent. Jag halkade men lyckades förhindra ett fall , men goten vreds och jag gjorde illa mig uppe på foten , känner av det än men inte slutar jag promenera för det. :))
Jobbat idag 12-15 , så jag klev upp tidigt vaknade 07.15 före alarmet som vanligt. 
Massor med värk i kroppen och jag tänker hur ska jag orka leva med denna värk ?..... Känns hopplöst men jag gör som vanligt biter ihop och kämpar lite till...
Nåja gjorde mig i ordning och knatade iväg på jobbet och kl 15 stängde jag butiken och knatade hem. Tog en varm skön dusch och vilade en stund sen ut en kort prommis sen hem igen och bara slöade.
Fick oväntat främmande :) , tack för titten bästa vännen :)).
Därefter garagehäng och surr , trevligt :))...
Jag bjöd på kaffe och fika hemma hos mig och vi surrade en stund. Ensam igen strax före kl 21 nu är jag ensam sitter här och ser tv , TV4 Maria Lang spännande och bra. 
Har rättat min Bingolott och det blev ingen vinst ...nu ska jag se tv hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt att du är tillbaka 😊