onsdag 8 oktober 2014

Shopping

Ledig dag blev shopping dag i Luleå :)
Min kompis hämtade upp mig och sen drog vi till Luleå. Jag hade inte planerat att handla nå speciellt mest bara följa med som sällskap och få surra bort några timmar :).... Tack för en kul dag A. :)....
Nåja det blir ju som oftast att jag handlar när jag hamnar på affärer :) , jag är hopplös :). MEN jag handlade INGA kläder , VÄLDIGT olikt mig. Handlade nyttiga prylar till läggan så som en matta till hallen , sängkläder , handdukar , klädhängare mysfilt , kastrull godis mm men billigt blev det ( 800-900 kr ).
Lunchade på korvgubben. Fikade kaffe och godbit på ett café på Coop.
Sen drog vi hemåt. Var hemma strax före 15.30. 
Har plockat , grejat och slöat mest sen jag kom hem.  Tandvärk har jag men mycket mindre än i går. Penicillin käkar jag och min mage mår inte bäst av det , men det är inget att göra åt. 
Har varit ut , huvva vilket Pissväder regnigt och blött dem har lovat snö i natt inte alls kul.
Lotto gav ingen vinst ikväll heller.:(.
Jobbar som vanligt i morgon 10-14.30.
Nu dags att ta penicillin sen försöka få i mig en macka eller nå.... Hej så länge

Inga kommentarer: