torsdag 9 oktober 2014

Min vanliga ....

Jaha så var det kväll igen. En trevlig kväll mycket främmande och äntligen sitter mina speglar på väggen :) , så fint så... TACK för hjälpen :).
När jag hade käkat middag ,fläskschnitzel , potatismos och remouladsås så kände jag att det var vasst på en tand som är rensad och ska rotfyllas ... Hmm... Min vanliga otur , en bit av tanden har släppt så jag måste ringa tandis i morgon. Åh vad less jag är , som vanligt drabbar allt elände mig...snyft.
Följde ut när mitt främmande for och det kom några snöflingor och kallt kändes det....nu är vintern nära.....:((...
Oscar är ganska så förkyld och hängig han bäddade ner sig för en stund sen.
Jag sitter i soffan och känner mig ledsen och funderar på allt elände jag drabbas av hela tiden......
 Kommer jag att ha turen med mig nångång , eller förföljer oturen mig resten av livet ? ... Det känns hopplöst ....
Nåja i morgon jobb 13-18.....
Hej så länge

Inga kommentarer: