söndag 12 oktober 2014

Lediga söndag

Denna lediga söndag har varit helt okej trots att jag har ganska mycket värk.
Har både haft trevligt och mindre trevligt. I kategorin mindre trevligt placerar jag tvättat kläder , plockat och grejat.
I kategorin trevligt placerar jag surr och sällskap av en god vän. :) , titta gärna förbi snart igen vännen.
Nu har jag inget att göra dricker kaffe och funderar och min värk är hemsk med mig  men jag biter ihop och försöker härda ut.
Funderar ...hmm skulle behöva en "handyman" som hjälper mig med sånt som montera upp fönsterlampor och taklampor. Nåja när jag beslutat mig för vilka lampor som ska upp så ska jag försöka locka hit en speciell karamellgod "handyman" som hjälper mig :).
Nu blir det slöa och se om nåt kul händer.
Bingolott har jag skaffat i fall jag inte har annat roligare att göra.
Hej hej

Inga kommentarer: