måndag 27 oktober 2014

Jobb och grejs







Alarmet väckte mig 07.00 och jag klev upp , helst hade jag ju sovit lite längre.
Upp och gjorde mig klar för dagen. Gick iväg på jobbet , jobbat 10-14.30 sen hem , tog en dusch och slöade en stund. Därefter tog jag en prommis , skönt  väder ute. Kul att träffas och surra vännen :) , kom förbi och drick kaffe någongång så får vi får fortsätta surra :).
Kom hem och telefonen ringde , det var Roger som undrade om jag ville komma till han och Oscar och käka middag. Klädde på mig igen och gick hem till dem   , snällt att bjuda på middag :). Tog svängen förbi affären för att handla lite innan jag knatade hem.
Vad mer jag ska göra ikväll vet jag inte. 
Gruvar mig för morgondagen , för då ska jag till tandis  (kl 08.30) sen ska jag jobba.10-14.30.....
Nu ska jag inte surra så mycket mer hej hej

Inga kommentarer: