onsdag 22 oktober 2014

Jobb , shopping och sen


Jag drog iväg och jobbade mina timmar. De mesta av dagen i bästaste butiken handplockat Såååå HIMLA kuligt. ;))....
Gick iväg och käkade lunch med tjejen som jobbar på kontoret , supergott :)
Det blir oftast dyrt på jobbet för det finns alltid mycket man vill ha :)...
Idag köpte jag ett par röda sköna tofflor i 100% ull och ett doftljus och sen fick jag av bästaste chefen en snygg skön top / blus :))...
Efter jobbet hem och tog en dusch kort därefter ringde Anton och ville ha en dricka för han skulle till ett garage och skruva. Jag klädde mig och for iväg med en dricka och blev kvar där länge för att surra med killarna :) , en mysig eftermiddag :)....
Hem sen för att laga mat pasta bolognese. Sen for jag ut en sväng och sen hem igen. Nu är jag ensam och känner mig uttråkad. Skulle vara kul om nåt hände.
I morgon är jag LEDIG , skönt .....
Nu slöa en stund hej hej

Inga kommentarer: