torsdag 30 oktober 2014

Jobb och...

Dagens outfit 
Klev upp när jag väcktes av alarmet 06.30....gäsp.... Klädde på mig tog med smutstvätt och gick ner till tvättstugan och kastade in det i maskinerna.
Medan tvättmaskinerna snurrade så gjorde jag mig klar för en arbetsdag. 
Hängde tvätten i läggan drack kaffe och sen knatade jag iväg med musik i lurarna till tandläkarn...:((...huvva plåga sig själv och sen betala en massa pengar....
Efter tandläkarn så gick jag till jobbet medan jag surrade i telefon. Alltid kul att surra med dig vännen :)....hoppas vi surrar snart igen:)).....
Jobbat mina timmar på herrman ( herr och killkläder ).
Strax efter 14.30 gick jag hem tog en dusch bytte om och for ut en sväng , en prommis. :)) , en behaglig och skön eftermiddag. Åter hemma strax före kl 17 har ätit fil , flingor och en korvsnärt. Nu har jag druckit en kopp kaffe och bara slappar , känner mig trött. 
Det har blivit kyligare ute få se om jag orkar ta en prommis senare ikväll ... Skulle vilja göra nåt kul :))...
Kvällsöppet i affärerna på byn ,en spökkväll i affärerna eftersom det är halloween i helgen.och tro det el ej jag är ledig heeeela helgen sen blir det mycket jobb ändå fram till nyår eftersom jag jobbar varje helg ...
Hej så länge
Ja då var jag tillbaka hos tandläkarn :((

Inga kommentarer: