onsdag 16 april 2014

Lite av varje och hej då

Ja så har även den här dagen passerat och här är jag nu. Jag har svamlat , grejat och sånt.
Tidigare ikväll kom Anton förbi och var hos mig ett tag ( längre än vanligt) :))...
Vi fick prata lite innan han for. Sen strax före kl 21 var jag på järnvägsstation för att vinka av han då han drog iväg ner till Stockholm :((...
Medan vi väntade på tåget så hörde bästa vännen av sig :))....alltid lika glad att höra av dig :)) , kul att få träffas och surra lite.:)).... Jag kramade om Anton och sa hej då och sen for jag iväg en sväng.
Ett tag senare åter hemma ställde mig i duschen sen en kopp kaffe och macka. Anton klev på tåget och innan jag ska sova så ska jag slå en signal bara för att höra att allt är bra...
Sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: