måndag 14 april 2014

Bättre sent än aldrig

Ja nu är jag tillbaka , bättre sent än aldrig.
Denna dag lider mot sitt slut och jag har bäddat ner mig. Huvudvärken har kommit tillbaka :((..... Inte alls trevligt.
Dagen har innehållit lite av varje och timmarna har passerat. Grejat , rantat och svamlat.  Ikväll har jag varit borta ett par timmar tack för sällskapet bästa vännen min.:))....
Det är ny vecka och denna vecka kallas stilla veckan fick jag höra , veckans första dag har inte varit stilla för min del i alla fall :)....
Få se vad morgondagen har att erbjuda. Nu känner jag mig trött och jag ska försöka sova och hoppas jag vaknar upp utan huvudvärk , det räcker gott och väl med att resten av kroppen värker :(....
Nåja det blir inte bättre att klaga så jag biter ihop och kämpar......
Sov gott.....

Inga kommentarer: