tisdag 22 april 2014

Astrött

Astrött hela dagen och det är pga nattens brist på sömn.....
Idag har det gått extremt helvetes tungt:((....jobbade de flesta av mina timmar på handplockat , där har vi börjat inventera , massor med artiklar ...pust .....än kan jag inte pusta ut.  sen sista timmen sålde jag barnkläder. Innan jag gick från handplockat så kom bästa jobbarkompisen med en bukett bara för att muntra upp mig lite :))..... Så glad jag blev :))... Att få blommor är verkligen humörhöjande medicin :))...
Nåväl blåste mig hemåt och ner i tvättstugan. Har nu tvättat klart för ett par dagar.... Känns som en lättnad faktiskt.
Nu ikväll for jag ut en sväng , träffade bästa vännen , det är verkligen humörhöjande  :)) , du är så himla värdefull MIN skatt. Det gav mig lite energi. :))
Har varit i kontakt med vårdcentralen och jag är tvungen att göra ett sockerprov kan vara så att jag har socker ( diabetes):((..... Håller tummarna att det inte är det jag lider av.....om några veckor får jag vetskap då jag tagit prov.
Är sjukt jäkla trött kanske får sova lite mer kommande natt.
Nu ska jag sluta surra hej hej....




Inga kommentarer: