måndag 21 april 2014

Fiske och annat

Drog iväg på vinter/vår sista pimpeltävling . Dåligt med fisk men fint soligt väder. Och när pimpeltävlingen var klar så väntade en kompis med hennes hundar :)).... Kul att träffas :))
Vi lämnade prisutdelningen och for hem  , trötta var vi allihop. 
Väl hemma blev det en lång skön dusch och sen slappa en stund. 
Ikväll har jag varit iväg en sväng , alltid lika mysigt att träffa dig bästaste vännen min och surra , hoppas vi ses snart igen. 
Åter hemma igen så blev det surr i telefon med en kompis och som vanligt blev samtalet långt , att tjejer kan ha så mycket att prata om i 1,5 timme :))...
Nåja Oscar har kommit hit ikväll för det är min Oscar vecka. 
Jag är nu nerbäddad och ska försöka sova för i morgon är det jobb som vanligt 10-14. Känns tungt att jobba efter en lång ledighet ....:((... Men jag biter ihop som alltid . Lämna kommentarer och gör mig glad :)).... Sov gott 

Inga kommentarer: