måndag 28 april 2014

Denna dag

Jobbat mina timmar sen hem för att tvätta kläder , ingen rast ingen ro. Hämtat ut min nya cykelfälg och postat ett paket....lite spring denna eftermiddag. 
Sen fick jag oväntat mysigt främmande :))...glad att jag har dig du är guld värd. Å tusen tack för att du hjälpte mig laga cykeln stor kram till dig. 
Sen då jag kom hem strax efter kl 20 så har jag hämtar tvätten från torkrummet och käkat lite. Blev sådär megatrött när jag satte mig ner och frusen är jag. Klockan är bara barnet men jag har bäddar ner mig för jag har inget annat för mig.
I morgon börjar jag 09.30 rast 11.30 slutar kl 14 och då går jag till frissan :)) , längtar det ska bli så kul att fixa frillan :))....2,5 timme i stolen hos frissan brukar ge fint resultat :)).... Nåja nu ska jag iinte surra mer ...sov gott 

Inga kommentarer: