onsdag 3 september 2014

Ut en sväng


For iväg med alla mina pantflaskor , en kompis tog med sin lille son och vi pantade massor med flaskor och dem pantade alla sina burkar.
Nu är jag åter igen hemma har värmt plättar för att få i mig lite mat. Fortfarande ganska bedövad , men den har börjat  släppa kan jag känna och jag håller tummarna att inte tandvärken kommer tillbaka.
Jag känner mig ensam och ledsen , tråkigt är det att va ensam och ingen att surra med. :(...
Jag skulle behöva byta namn till lonely wolf jag oxå....
Dina kommentarer gör mig varm i hjärtat och jag väntar och längtar , varför går tiden så sakta?....
Det har inte regnat nåt idag , det är lite mörkt på himlen , det kanske börjar regna.
Har tänt några ljus i höstmörkret och nu slappar jag i soffan och glor på tvn och funderar ....
Jag är ledig i morgon , undrar vad jag ska göra då.
Ska rätta mina spel och se om det blivit nån vinst. Tillbaka sen igen :))..
Upptäckte ju nu att jag inte publicerat mitt förra inlägg men nu är dem båda publicerade :)). lämna kommentarer ....kram

Inga kommentarer: