lördag 6 september 2014

Å nu är...

Å nu är jag tillbaka här och läste just din kommentar min skatt.:) , kul att höra av dig då blir jag genast lite gladare.
 Har precis kommit hem har varit och handlat några matvaror.
Har mest bara svamlat denna lediga dag.tvättat kläder , varit ut på byn , handlat , bakat och städat. Surrat med Anton som körde förbi min balkong idag.:)) Jag har det ensamt och tråkigt , försöker härda ut och tänka på att det snart är tisdag.:)....längtar... Vi får hoppas lotto slår in och vi vinner lagomt mycket nån miljon eller så :). Ja typiskt vi skulle ju ha haft jobb om du varit här.... Men det blir säkert mer förhoppningsvis.
Jag och några jobbarkompisar ska börja yoga kurs på tisdagkväll :) , 1 timme i veckan. Är du pigg och allert på tisdag  kvällen för då måste jag få se dig vännen min ?.
Jaha , bevakad ?...hmm.... Jobbigt...
Nu ska jag käka lite middag ( fil flingor och en korvsnärt ). Hoppas höra av dig snart igen vännen...

Inga kommentarer: