lördag 6 september 2014

Himlen runt hörnet

Så många människor omkring mig 
Utan varken mening eller mål
Alltid nån som blir över
Säg mig varför blir det alltid så
Men nån däruppe måste ha sett mig
Och tänkt och nu så är det väl ändå hennes tur
Min tur att träffa nån som vet vad jag behöver
Det verkar som om mina ensamma dar för alltid är över
För jag har himlen runt hörnet 
En egen ängel i en säng
Som om himlens alla små stjärnor 
Sjöng för mig , sjöng för dig 
I en underbar refräng 
Du är himlen runt hörnet för mig
Och jag reste runt jorden 
Men du fanns här mitt framför mig 
Och Gud vet vad jag hade gjort 
Hur jag hade mått om jag inte träffat dig
Jag levde som ett rö för vinden 
Tog kärlek där jag fick denoch dagen som den kom
Men jag har dig nu som vet vad jag behöver 
Det verkar som mina ensamma dar för alltid är över
För jag har himlen runt hörnet 
En egen ängel i en säng
Som om himlens alla små stjärnor sjöng för mig , sjöng för dig i en underbar refräng
Du är himlen runt hörnet för mig
Källa: mauro scocco

Inga kommentarer: