onsdag 3 september 2014

Jobb tandis och kurs

Kom hem för en stund sen (17.45 ) , har hunnit ta en dusch och bytt om.
Jobbat och for några minuter tidigare från jobbet och ner till tandis. 
En jobbig dag , men nu har jag klarat av tandläkarbesöket. Ett stort hål i kindtanden nere ( det blev nära på en rotfyllning)  , lagat den och nu inget mer amalgam kvar i käften.
Skulle jag få tandvärk igen i samma tand så måste det bli en rotfyllning så nu håller jag tummarna för att slippa mer tandvärk.
Nåja efter det så iväg på jobbet på färgkurs. Skönt att nu vara hemma och vila , kroppen värker.
Idag är det onsdag och lotto och Keno inlämnat , hoppas på en vinst.:)
Å vännen du ska bara veta hur mycket jag längtar , vill att dagarna ska rusa iväg. Kom hem så hittar vi på nåt kul att göra min karamell :) kram och sköt om dig
...fortsätt lämna kommentarer :)).... Är tillbaka senare ... Hej hej

Inga kommentarer: