torsdag 18 juli 2019

SOL

Solig dag och solig kväll....
Klev upp strax efter halv sju i morse , grejat och svamlat...
Hade några ärenden upp på byn så vid 09.30 knatade jag iväg...
Köpte några nya nagellack sen gick jag förbi Coop handlade några saker  hämtade ut ett paket ( en ny väska )....
Därefter knatade jag hem...
Har suttit ute i solen  mellan varven idag , njuter av sol och värme sommaren är en underbar årstid 🤩🌞
Har verkligen pratat mycket och länge i telefonen,  tycker så mycket om våra maratonsamtal vännen...
Och så överraskad jag blev , eftermiddag och tidig kväll var helt otroligt bra , tack för att du överraskade mig vännen....
Resten av kvällen slö och helt knäckt....
Var ut en sväng och en stund senare åter hemma....
Kämpat för att hålla mig vaken nu är jag nerbäddad och ska bara läsa lite innan jag somnar...
Sov gott


Inga kommentarer: