måndag 8 juli 2019

Mysig måndag

Vaknade och tittade på klockan ....04.50....
Gick upp på toa och sen tillbaka till sängen....
Låg kvar en stund , kunde inte somna om  och när klockan var 05.10 klev jag upp....
Klädde mig och gick ner till tvättstugan , tvättade kläder ....
Grejade lite och slappade medan jag drack kaffe...
Vid kl 10.30 cyklade jag iväg på jobbet...
Jobbat mina timmar och kl 15.30 drog jag hem....
Tog en dusch bytte om och sen surr i telefonen , å jag gillar verkligen våra maratonsamtal vännen....
Käkade lite fil och flingor,  drack kaffe och kl 18 ringde telefonen , jag blev glad ....
En helkväll med dig vännen min  , ranta och surra...tack för en mysig kväll , du är värd din vikt i guld....
Strax före 22.30 åter hemma , duschat och nu nerbäddad ....
Tror jag sover gott i natt ....
Inte kunde jag tro att denna måndag skulle bli så mysig....
Nåja här ligger jag ensam och som sagt nerbäddad med en massa tankar...
Sov så gott

Inga kommentarer: