måndag 29 juli 2019

Måndag

Vaknade och klev upp vid 06.30....
Tvättade håret och grejade medan jag hällde i mig kaffe...
Surr i telefonen gillar skarpt våra maratonsamtal vännen min...
Strax före kl 09.00 ställde jag mig i duschen sen klädde på mig ...
Ett mycket svalare väder idag....
Cyklade till världens bästa Molly som låg och sov när jag kom...
Nästan alla i huset sov men efter en stund var alla vakna....
Man kan ju inte sova bort dagen 🤣...
Var där till strax efter kl 11 sen cyklade jag hem , gjorde mig i ordning för en shoppingdag...
Dem hämtade upp mig och jag fick då veta att vi skulle till storheden...
Var in på lager 157 , Biltema,  Willys och slutligen dollarstore...
Det blev bara shopping för mig på Willys och dollarstore , ja ni läste rätt jag köpte inte ett enda klädesplagg idag ....
Kvällen har jag spenderat hemma grejat och slappat...
Snart dags att dra täcket över huvudet,  men först läsa en stund ...
God natt


Inga kommentarer: