onsdag 24 juli 2019

Onsdag

En väldigt varm och solig dag....
Alarmet väckte mig men var så trött , somnade om och vaknade och klev upp 07.05....
Ca 15 minuter senare ringde telefonen och jag blev glad...
En mysig kort stund och sen maratonsamtal medan jag gjorde mig i ordning och drack morgonkaffe...
Jobb idag som vanligt...
15.30 knatade jag hem , tog en dusch bytte om och drog iväg....
Längtade verkligen efter världens bästa Molly...
Tildas födelsedag och jag hade några presenter med mig ...
Det blev surr och fika utomhus i skuggan....
Kl 19 åter hemma , resten av kvällen ensamt tyst och tråkigt...
Funderat en del och det har känts så bra och nu är jag lite förvirrad , hur kunde det bli så helt plötsligt ? ....
Nåja dagen har varit lång , tufft att jobba i denna värme  ....
Nerbäddad i sängen och läsa min bok en stund innan jag somnar...
God natt

Inga kommentarer: