fredag 26 juli 2019

Fredagkväll

Så trött när jag kom hem från jobbet , duschade bytte om och slappade sov ca 20 minuter , sen drog jag iväg på cykeln till barnen strax efter 17.30
Hade varit där några minuter då ringde telefonen   ...
Jag blev glad , självklart ville jag med och ranta mysigt att få träffa dig vännen...
Därefter fick jag skjuts så jag slapp gå och hämta min cykel...
Ett tag senare cyklade jag hem strax efter kl 22 åter hemma...
Mörkt tyst och tomt ...
Duschat och snart dags att bädda ner mig jobb i morgon ....
Efter jobbet  i morgon blir det bilbingo....
Hoppas att morgondagen ger mig en spelvinst....
Nåja ....idag har det nog varit årets varmaste dag närmare 40 grader , det har varit varmt att jobba och nu ikväll är det lite svalare undra om jag lyckas sova bättre i natt...
Funderar en hel del , tankarna bara snurrar ...
Sov gott

Inga kommentarer: