onsdag 8 november 2017

Onsdagkväll

Vet inte vad jag ska göra för att få tillbaka min energi och ork , iaf lite energi och ork skulle jag verkligen behöva....
Jag känner knappt igen mig själv, det är lite läskigt faktiskt....
Var ut en sväng , surr en stund och sen hade jag tur att få skjuts upp på byn , tack för skjutsen vännen.... hämtade ut ett paket sen för jag upp till snygga Molly....
Den ungen är för go , jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser på mitt barnbarn...
Ett tag senare gick jag hem....möttes som vanligt av min tysta, tomma och mörka lägga...
Tråkigt , bara svamlat och grejar resten av kvällen och nu nerbäddad....
I morgon ledig dag och jag måste upp tidigt för att tvätta kläder...
Sen har jag inget planerat så jag hoppas det händer nåt kul....
Nu säger jag god natt

Inga kommentarer: