onsdag 15 november 2017

Onsdag

Vaknade tidigt vid 04.30 och hade svårt att somna om strax före alarmet startade 06.30  höll jag på att somna om....typiskt...det var bara kliva  upp....
Nåja innan jobbet hann jag förbi en världens bästa Molly ☺....
Därefter gick jag till jobbet....
Brrr....en kylig morgon (-15)....
Jobbade mina timmar och sen knatade jag hem i kylan ...
Det var skönt att ta sig en varm dusch och sen slappade jag och lite surr i telefonen....☺
Ensam hemma och tråkade när Anton ringde och sen hämtade dem mig och vi för upp på Coop och sen skjutsade dem hem mig...
En stund hemma sen ut en sväng , kul att se dig och få surra lite vännen...
Duschat igen och nu nedbäddad...
I morgon upp tidigt för att tvätta kläder och sen vet jag inte vad jag ska hitta på fram till kl 16 då jag börjar jobba , jag hoppas nåt kul händer ☺
Alltså vi har adventsmys i butiken och jag jobbar 16-20....
Nu ska jag försöka sova ....god natt

Inga kommentarer: