fredag 24 november 2017

Black friday

Jaha då var det fredag och ingen vanlig fredag för idag är det Black friday ☺
Det är idag man kan göra fynd om man vill shoppa ☺..
Än nån timme kvar av denna fredag...
Jag har jobbat som vanligt och sen hem , duschade bytte om och sen iväg...
Så glad jag blev när jag fick spendera eftermiddag/ tidig kväll med dig vännen , du är guld värd.....god mat och jättegod efterrätt ☺
Åter hemma vid kl 18.30...
Duschade och en stund senare kom Oscar förbi och hämtade mig och vi for upp på Coop och handlade lite sen skjutsade han hem mig...
Skönt att slippa gå i den här halkan...
Snorhalt väglag råder och då kan jag med gott samvete vara lite slö...
Förkylningen har inte släppt ännu ....😣 jag vill bara bli frisk så jag får träffa världens bästa Molly....
I morgon är jag ledig och det känns inte alls helt fel....
Jag hoppas ( som alltid ) att det ska hända nåt kul....
Nu ska jag fortsätta se tv ....
Hej hej


Inga kommentarer: