fredag 17 november 2017

Fredag

En snöig dag , snön har vräkt ner hela dagen och den gör det fortfarande...
En bra start på min lediga dag, behaglig och skön morgon ...
Hela dagen har faktiskt varit helt okej ....
Tack bästa du som gjort min dag mysig och bra ...
Varit borta flera timmar och strax efter kl 18 hemma....
Duschat bytt om druckit kaffe och käkat mackor....
Nu sitter jag här ensam och funderar....
Vinterns första vurpa gjorde jag precis innan jag kom hem, is under all snö och woop där låg jag men studsade upp fort och hoppas ingen såg....
Landade på mina knän , ingen skön känsla i höger knä , hoppas inget allvarligt hänt i knät men ont har jag ....
Nåja jag överlever en vurpa....
Nu hoppas jag att nåt kul ska hända för här hemma vill jag inte va ensam hela kvällen...
Hej hej

Inga kommentarer: