torsdag 23 november 2017

Grymt mycket....

Grymt mycket snö har det kommit och det öser ner fortfarande.. .
Nåja....
Jobbat som vanligt idag sen plumsade jag hem i snöovädret...
Duschade käkade mackor och surr i telefon ☺
För ut en sväng , kul att få se dig vännen ☺..
Därefter hem igen ...
Fick upp ett il och gick ner till förrådet och plockade upp julsakerna....
Nu har jag julpyntat och funderar hmm....brukar jag inte ha mer jul ?...
Kom fram till att NEJ det blir lite mindre för varje år....
Tyvärr har jag svårt att hitta den där glädjen att det snart är jul , tråkigt då det är en tid då man ska vara glad , positiv och lycklig...
Blev glad när du hörde av dig och jag fick träffa dig ,  surra och ranta med dig bästa du....
Hemma igen strax före kl 20 och resten av denna torsdag kväll har jag mest bara slöar och önskar att nå kul ska hända...
Nu är jag nerbäddad och snart ska jag försöka sova..
Natti natti...

Inga kommentarer: