tisdag 18 oktober 2016

Tisdag

Jobbat som vanligt kom hem tog en dusch och tvättade håret...
Medan jag blåste håret torrt så ringde det i min telefon...
När jag var klar med att torka håret kollade jag telefonen ( som jag alltid gör då och då )...gaaah missat 2 samtal ....
Det hade inte gjort nå om det varit nån annan , men det var ju dina samtal jag missat bästa vännen och det är absolut inte okej... Ringde snabbt upp och där var du på andra sidan luren , skönt att höra din röst vännen :)....
En kul eftermiddag med surr , mysigt :)....
For ut en sväng och kom hem ett tag senare , ätit lite och nu bara slöar jag ...
Hmm.... Undra varför jag är så trött....
Tror inte jag orkar med nån kvällsprommis ( jag lyssnar och gör som du säger vännen :) )....
Spelat v64 och hoppas det blir en vinst ....
Nu slappa och jag hoppas det händer nåt mer kul denna tisdag ...
Hej hej

Inga kommentarer: