onsdag 12 oktober 2016

Ikväll

For ut en sväng och kom hem...
Hann vara hemma några minuter när telefonen ringde , jag blev glatt överraskad kul att få träffa dig som alltid  vännen :)....önskar att vi hade mer tid att umgås ....
Åter hemma , duschat och nu ser jag tv och har så tråkigt , ingen att surra med...
Oscar är hos en kompis och han sa att han kanske inte kommer hem i natt....
Nåja jag borde ju vara van ensamheten , MEN jag hatar att vara ensam och önskar att jag en dag inte ska behöva vara ensam nå mer....
Funderar på vad jag ska hitta på....
Jobb i morgon som vanligt och kl 18 i morgon är det p-möte och det är obligatoriskt , jag måste dit har inget annat val.....
Huvva vad jag känner mig gnällig , men jag är nog mest bara ledsen för att det är som det är....
Hej hej

2 kommentarer:

X sa...

Stackars liten hoppas det känns bättre i morgon snygging 😊
Sov gott

Anonym sa...

någon finns där ute som vill ha dig inte behöver du vara ensam bruden 😊