måndag 3 oktober 2016

Första måndagen

Och här är jag nu....
Snart har första måndagen i oktober månad passerat...
Jobbat som vanligt 10-14.30...
Kroppen har värkt  extra mycket denna dag , men jag har bitit ihop och gjort så gott jag kunnat....hoppas värken är lindrigare i morgon...
Eftermiddag /kväll har varit trevlig :) , tack för sällskapet vännen...:)
Kom hem vid 22.45 och nu nerbäddad....
Brrr ... Nu har det blivit betydligare kyligare ute minusgrader...
Vintern är nog inte så långt borta...
Letade fram en vinterjacka och strumpbyxor är det dags för....
Nåja i morgon är det tisdag och jag har min lediga dag , det känns skönt....
Är faktiskt lite trött och ska blunda och kanske somnar jag inom kort....
Det är tröttsamt att ha "vaken nätter" , det har varit väldigt ofta såna nätter då jag vaknat till och från ....
Så nu säger jag god natt

Inga kommentarer: