torsdag 27 oktober 2016

Ikväll

Varit ute tidigare ikväll på en kort prommis ...
När jag kom hem for jag ut en sväng :) , kul att träffa och surra med vänner , det bästa var ju ändå att få träffa dig bästa vännen :) , helt oväntat att få se dig ikväll.... 
Nåja åter hemma strax efter 20 och sen har jag inte gjort så mycket , mest bara svamlat , slöat och sett på tv...
Ja just det jag har kollat in resultatet på kvällens v64....två fyror  och det gav en vinst på 16kr... Inte blev vi rika ikväll heller vännen ....
Fick veta att en clown jagade en tonåring och försökte ta tag i hen det inträffade i går kväll på byn....
Oscar messade och frågade om jag var hemma strax före 21 , han är lite orolig att nåt ska hända lilla mamman ...(han erkände faktiskt att han är rädd om mig )...
Nåja nu är jag nerbäddad och i morgon fredag och jobb som vanligt....
Sov gott

Inga kommentarer: