söndag 16 oktober 2016

Söndagkväll

Hade inget att göra....
Tänkte då att jag kan ju göra bort att tvätta håret... När jag stod med huvudet upp och ner i duschen så ringde telefon ...
Torkade händerna och tog telefon ...
På andra sidan luren var du vännen :) och jag blev glad :)....
Sköljde ur håret , borstade igenom det , drog på mig jackan och drog iväg för att träffas och surra en stund...
Knappt en timme senare hemma igen och nu sitter jag här åter igen i soffan framför tvn....
Lyssnar på radio , de spelar bra musik ....
Har precis käkat mackor och druckit en kopp te....
Å vad jag önskar nåt kul ska hända....
Kl 21 är det spårlöst på tv7 det brukar jag se om jag inte har nåt annat för mig...
I morgon är en ny dag och jag ska jobba som vanligt....ska tvätta lite kläder innan jag far på jobbet , det blir en tidig morgon...
Ingen vinst på hästarna :(.....
Hur svårt kan det va att få vinna en större vinst ?.....
Hej hej

Inga kommentarer: