måndag 6 juli 2015

Måndag , tvätt , jobb ...

Måndag och jag klev upp 05.55 drog på mig kläder och gick ner till tvättstugan...
Innan jag for iväg på jobbet så jag tvättat kläder ,druckit ett antal koppar kaffe ätit macka , surrat i telefon ,trevligt med surr tidigt på morgon  :))....du är bäst vännen du ger mig energi :) och sist men inte minst sminkade och fixade till håret lite innan jag vid 09.30 hoppade upp på cykeln ...
Jobbat och strax efter 14.30 hemma , tig en dusch bytte om och en stund senare ut en sväng :)). Kul att få se dig min vän :))....
Åter hemma , käkat och nu dricker jag kaffe och slöar.
Soligt ute men huvva så det blåser , finns risk för att jag  blåser bort en sån här blåsig dag :).....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej 😊

Anonym sa...

Du ser fundersam ut. Undrar vad du tänker på 😊