fredag 3 juli 2015

Knalledag

Knalledag och jag har jobbat , full fart mycket folk och myyycket varmt....
Efter jag jobbat nån timme bytte jag från klänning till en härlig ,luftig och snygg  jumpsuit från ajlajk ( dagens shopping ) :)).... I know I'm hopeless :)....
På eftermiddag så kom regnet och det regnar fortfarande ....
I går levde min cykel om nåt i drevet i bakhjulet ( tror jag ) och det låter än mer idag....
Har försökt kolla men jag kan nog inte fixa det själv och självklart blev jag svart av att bara peta och kolla lite.... Suck.....
Jaja .... Jag cyklar så länge cykeln håller ihop.....
Vad jag ska göra ikväll vet jag inte , som vanligt har jag inget planerat.....:(...
Om inget kul händer så gör jag som vanligt ser tv och svamlar för att få tiden att gå....
I morgon lördag och jobb 10-14....
Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

cykla försiktigt ha en bra kväll tjejen 😊