lördag 25 juli 2015

Jobb bilbingo och Anton

For på jobbet jobbade till strax före kl 14 därefter bar det iväg på bilbingo :)....
Mysigt , kul och trevligt , tack för ditt sällskap vännen. Tyvärr blev det ingen vinst ....
Efter bingo så for vi till Anton och hälsade på. :)...
Kom hem vid kl 22.20....
Doftade inte gott efter besöket hos Anton på jobbet. Träffat alla djuren flera hundra grisar , tjurar och kalvar...
Det blev en lång dusch och tvätta håret , nu doftar jag gott av duschcreme , schampo , balsam och parfym :)...
Hungrig hela dagen så nu har jag gjort några mackor och kokat en kopp te... 
Se lite tv och käka sen bäddar jag ner mig...
Och jag måste ju rätta lotto , håller tummarna för en vinst...nångång måste jag ju få vinna ....
Nåja dags att jag slutar surra och käkar mackorna... 
Sov gott 

Inga kommentarer: