lördag 18 juli 2015

Ja då...

Ja då är det lördag kväll ....
Jobb idag 10-14 sen for jag hem tog en dusch bytte om och sen bar det iväg på bilbingo :).... Kul trots att det inte blev nån bingovinst. En trevlig och mysig kväll , tack vännen för i eftermiddag/ kväll med bingo och surr :)....
Kom hem vid 21.10 duschat och nu sitter jag i min ensamhet ( som vanligt ) har gjort mackor och kokat en kopp te och har tänkt slöa framför tvn ....
Kroppen värker och jag känner mig faktiskt trött....
Trots att jag är trött så skulle jag bli glad om det hände nåt kul :))...
Det är åter igen tråkigt , pissigt väder ute , varför kan inte det få vara soligt och varmt ?.... 
Ja just det , lottodragningen har varit , tänk om det blivit en storvinst på kvällens lotto :)) , hoppas även på en vinst på hästarna som vi spelat på  ikväll du rättar väl kupongen vännen ?
Nåja nu se om jag hittar nåt att se på tv medan jag käkar mackor och dricker te... Hej hej

Inga kommentarer: