torsdag 9 juli 2015

Jobb och...

For iväg på affären sen på jobbet....
Full fart hela dagen , mycket att göra ....
All energi försvann och huvudvärken kom  efter att jag hade  haft en diskussion med en person nära mig , hon tog min energi och gav mig huvudvärk. Huvva det gör så ont i mig , gör mig ledsen....
Försöker vara alla till lags men fan jag orkar inte hur mycket som helst.....
Jag orkar inte diskutera med personer som inte förstår....
Nåväl kom hem strax efter kl 14 tog en dusch , slöade och pratade i telefon sen for Jag ut en sväng :)) , kul att se dig vännen tråkigt att det blev så kort stund vi fick surra...hoppas vi ses snart igen ...
Druckit kaffe och nu vänta och se om nåt kul händer under tiden slöar jag lite....
Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Energitjuvar är inte bra. Man kan inte vara alla till lags tänk på det tjejen 😊
Ha en bra kväll