tisdag 7 april 2015

Tisdag

Så har nu denna tisdag passerat. 
Jag har jobbat mina timmar , kul :))... Har tagit emot några leveranser mestadels kläder :)).... "Villhöver " kläder :))....innan jag shoppar måste jag se hur mitt "shoppar konto" ser ut.....önskar att där fanns mer pengar :)) , behöver få vinna minst ett par tusen kronor....
Nåja har svamlat och grejat. Varit ut , kul att träffa dig och surra bort nån timme med dig vännen :)) , hoppas det inte dröjer så länge tills vi ses igen :)) , du vet ju var jag finns ....:)
Jag har hunnit ut en kvällsprommis och passade på att handla hem några saker. 
I morgon är jag ledig , känns skönt och nu hoppas jag att det ska hända nåt kul....
Har inget att göra så nu har jag precis bäddat ner mig och kanske lyckas jag få sova nån timme. Kroppen värker som vanligt mycket men försöker tänka positivt i alla fall...
Sov sött

Inga kommentarer: