onsdag 8 april 2015

Å inte...

Ja då var jag åter här och nu ät det kväll. Har svamlat och grejat och helt ärligt har det inte blivit mycket vettigt gjort denna dag. Kroppen värker kolossalt mycket.
Haft trevligt sällskap nån timme ikväll ,att umgås och surra med dig vännen min gjorde att min dag inte varit helt meningslös. Det är tur du finns hyfsat nära mig du är guld värd :)).....hoppas jag fick dig på lite bättre humör :))..du vet var jag finns...
Å inte blev dagen bättre av att jag fick deklarationen :((.... Restskatt mer än jag räknat med ,har betalat in extra skatt men det hjälpte mig inte från rest i år igen...:((....shoppingkontot måste ligga vilande en tid framöver ...:((....
Lottot gick inte in ikväll , typiskt när jag behöver pengar mer än någonsin....
Jaja det är som det är fast ändå inte som det ska..... Nerbäddad ska försöka sova för i morgon jobb som vanligt.....
God natt

Inga kommentarer: