måndag 20 april 2015

Önskar mig

Nu är det kväll och som vanligt är jag ensam och har sååå tråkigt....
Oscar vecka men inte har jag sett till han mer än några minuter denna dag.... Nåja han kommer väl hem någongång ...
Känner mig risig idag oxå , tungandad och en massa värk i kroppen. Varför kan jag inte få må bra ?.... Känns tungt och det gör mig ledsen...
Det jag önskar mig mest av allt , det jag vill ha skulle få mig att må bäst , hoppas fortfarande att min dröm ska slå in....
Och därefter önskar jag att jag får vinna pengar och vara frisk....
Kul  att få se och surra med dig vännen min :)) , hoppas vi ses snart igen och att vi snart vinner nå pengar :))....hoppas du mår bättre , sköt om dig hör av dig när helst du vill ....:))
I morgon jobb som vanligt och innan jobbet så ska jag tvätta kläder , alltså det blir en tidig morgon som startar kl 06.00...
Nu se lite tv ...hej hej

Inga kommentarer: